Xpecia kullanmak zorunlu mu?

  • Konuyu başlatan Levent
  • Başlangıç tarihi
  • Okunma 506
  • Cevap 2

Xpecia kullanmak zorunlu mu?

1
Merhaba arkaşlar saç ekimi sonrası xpecia kullanımı herkes birbirine öneriyor veya farklı ürünler saç ve cilt için faydalı olan biotini falan bu ürünleri kullanmak zorunlu mu?
2 6
1
Ben saç ekimi yaptırmış olsam xpecia belki ama biotin 5mg kesin kullanırdım
L

Levent

Üye
Mesajlar
140
Tepkime puanı
4
Merhaba arkaşlar saç ekimi sonrası xpecia kullanımı herkes birbirine öneriyor veya farklı ürünler saç ve cilt için faydalı olan biotini falan bu ürünleri kullanmak zorunlu mu?
 
A

Alahan

Üye
Mesajlar
81
Tepkime puanı
1
Zorunlu değil ama kullanmak faydası olur saçlarda kalite artışı yapar
 
L

lastmorn

Üye
Mesajlar
226
Tepkime puanı
26
Ben saç ekimi yaptırmış olsam xpecia belki ama biotin 5mg kesin kullanırdım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

En Çok Çevrimiçi

Üyeler: 92
Tarih: Perşembe, 22 Haziran 2023
Misafirler: 851
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025
En Çok Çevrimiçi 891
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
13
Toplam ziyaretçi
13

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

sacekimiforumunet@gmail.com
Üst Alt