C
Caner
Üye
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
Değerli Arkadaşlar, bir süredir Whatsapp üzerinden saç ekimi konusunda çeşitli merkezlerle iletişimdeydim ve 2 Ekim merkeziyle yüz yüze görüşme fırsatı buldum. Her iki merkez de toplamda yaklaşık 4.500 greft ekimi önermekte. Ön bölgeye 3.000-3.500, orta bölgeye ise 1.000-1.500 greft ekimi planlıyorlar. Ancak bir merkez safir FUE, diğeri ise DHI tekniği ile işlem yapacağını belirtti.
Bu noktada sizlere sormak istediğim iki önemli konu var:
Yöntem açısından hangisi daha sağlıklı sonuçlar verebilir? Diğer faktörleri bir kenara bırakırsak, sadece teknik açısından değerlendirdiğinizde safir FUE mi yoksa DHI mi daha avantajlıdır?
DHI yöntemiyle tek seansta 4.500 greft ekimi yapılabilir mi? Ekim merkezi sabah saat 8'de başlayıp, saat 4'te bitireceklerini ve bu süre zarfında 5.000 greft ekebildiklerini belirtti. Ancak yaptığım araştırmalar, DHI yöntemi ile tek seansta bu kadar greft ekiminin zor olduğu yönünde. Bu konuda deneyim ve görüşlerinizi merak ediyorum.
Değerli yorumlarınızı rica ederim şimdiden teşekkür ederim.
Bu noktada sizlere sormak istediğim iki önemli konu var:
Yöntem açısından hangisi daha sağlıklı sonuçlar verebilir? Diğer faktörleri bir kenara bırakırsak, sadece teknik açısından değerlendirdiğinizde safir FUE mi yoksa DHI mi daha avantajlıdır?
DHI yöntemiyle tek seansta 4.500 greft ekimi yapılabilir mi? Ekim merkezi sabah saat 8'de başlayıp, saat 4'te bitireceklerini ve bu süre zarfında 5.000 greft ekebildiklerini belirtti. Ancak yaptığım araştırmalar, DHI yöntemi ile tek seansta bu kadar greft ekiminin zor olduğu yönünde. Bu konuda deneyim ve görüşlerinizi merak ediyorum.
Değerli yorumlarınızı rica ederim şimdiden teşekkür ederim.