R
ramazanaliaydemir
Üye
- Mesajlar
- 2
- Tepkime puanı
- 0
Selamlar, uzun süredir forumu sessizden takip ediyordum, sonunda ben de koltuğa oturdum. En büyük karın ağrım iğne korkusuydu ama Selen Hanım ve ekibi o konuda beni çok rahatlattı, lokal anestezi kısmını beklediğimden çok daha hafif atlattım.
Şu an 5. gündeyim. İlk iki gün 'acaba bir yere çarpar mıyım' stresi dışında ağrım sızım pek olmadı. Donör bölgem hızlı toparladı, bugün itibarıyla kabuklar iyileşmeye başladı ve o gergin görüntü yerini tatlı bir kaşıntıya bıraktı. Şimdilik her şey yolunda, ekim sıklığı ve ön çizgi içime sindi. Düşünen varsa boşuna stres yapıp süreci ertelemesin derim. Yıkamalara devam ediyorum, fotoğrafları da yakında eklerim.
Şu an 5. gündeyim. İlk iki gün 'acaba bir yere çarpar mıyım' stresi dışında ağrım sızım pek olmadı. Donör bölgem hızlı toparladı, bugün itibarıyla kabuklar iyileşmeye başladı ve o gergin görüntü yerini tatlı bir kaşıntıya bıraktı. Şimdilik her şey yolunda, ekim sıklığı ve ön çizgi içime sindi. Düşünen varsa boşuna stres yapıp süreci ertelemesin derim. Yıkamalara devam ediyorum, fotoğrafları da yakında eklerim.