Saç çizgimde gerileme var mı?

  • Konuyu başlatan fatih35
  • Başlangıç tarihi
  • Okunma 363
  • Cevap 1

Saç çizgimde gerileme var mı?

1
Sizce saç çizgimde gerileme var mı eğer açılma varsa norwood kaç? Yaş ilerlemesine bağlı olarak gerileme olabilir mi?
1 6
1
Saç durumunuz norwood 1 düzeyinde 5 yıl içinde fazla bir incelme olacğını düşünmeyin. Şuan gerileme az olmakla birlikte normal seviyede. Bu yaşa göre normal orta yaşlara kadar bu düzeyden biraz geriler.
F

fatih35

Üye
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Sizce saç çizgimde gerileme var mı eğer açılma varsa norwood kaç? Yaş ilerlemesine bağlı olarak gerileme olabilir mi?
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20220124_197652.jpg
    IMG_20220124_197652.jpg
    494.3 KB · Gösterim: 159
K

kelkafa

Üye
Mesajlar
20
Tepkime puanı
0
Saç durumunuz norwood 1 düzeyinde 5 yıl içinde fazla bir incelme olacğını düşünmeyin. Şuan gerileme az olmakla birlikte normal seviyede. Bu yaşa göre normal orta yaşlara kadar bu düzeyden biraz geriler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

En Çok Çevrimiçi

Üyeler: 92
Tarih: Perşembe, 22 Haziran 2023
Misafirler: 851
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025
En Çok Çevrimiçi 891
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
28
Çevrim içi ziyaretçiler
58
Toplam ziyaretçi
86

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

sacekimiforumunet@gmail.com
Üst Alt