Saç Ekimi Greftin yerinden çıkması mümkün mü 6 ay sonra?

  • Konuyu başlatan Farhad234
  • Başlangıç tarihi
  • Okunma 284
  • Cevap 4

Greftin yerinden çıkması mümkün mü 6 ay sonra?

1
Mart ayında saçımdaki yanık izi dolayısıyla saç ektirmiştim. Sonrasında saçlar gayet iyi bir şekilde çıktı. Fakat ekim bölgesinde derideki beyaz kabuk tarzı oluşan şeyleri yaklaşık 6 ay sonra tırnağımla kazıyarak kopardım. Bazen elime bir kaç ucunda beyaz deri parçası olan saç telleri de geliyordu. Şimdi saçıma baktığımda bazı kısımlarda eskiye nazaran boşluklar oluştu. Greftler yerinden çıkmışmıdır?
4 6
1
Olabilir belki kabuğa yapışık kalmıştır ama ekilen saçın çıkması gerekirdi yinede çıkma ihtimali var minoxil ve biotin 2.5 mg kullanarak ölmemiş yada zayıf olan köklerin tetiklenerek aktif edilmesi işe yarayabilir
F

Farhad234

Üye
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Mart ayında saçımdaki yanık izi dolayısıyla saç ektirmiştim. Sonrasında saçlar gayet iyi bir şekilde çıktı. Fakat ekim bölgesinde derideki beyaz kabuk tarzı oluşan şeyleri yaklaşık 6 ay sonra tırnağımla kazıyarak kopardım. Bazen elime bir kaç ucunda beyaz deri parçası olan saç telleri de geliyordu. Şimdi saçıma baktığımda bazı kısımlarda eskiye nazaran boşluklar oluştu. Greftler yerinden çıkmışmıdır?
 
S

Sloccer

Üye
Mesajlar
69
Tepkime puanı
1
Saç ekiminden sonra oluşan beyaz kabukları tırnakla kazıyarak çıkarmak, ekilen greftlere zarar verebilir. Özellikle elinize saç telleri gelmişse, bazı greftlerin zarar görmüş olma ihtimali vardır. Greftler genelde ekimden sonraki ilk haftalarda çok hassas olur, ancak 6 ay sonrasında da aşırı baskı veya travma greftlerin zarar görmesine yol açabilir. Boşluklar fark ettiğiniz için, greftlerin zarar görme ihtimali var.
 
M

Mirsace

Üye
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
6 ay sonra greftlerin yerinden çıkma durumu olmaz ya tutmamıştır kabuktan dolayı dökülmemiş olabilir bazı kökler çok ince olarak uzama yapar kök uçları beyaz olması normal bir durum 10. aya doğru boşlukların kalması greftin tutmadığı anlamına gelebilir.
 
F

Farhad234

Üye
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
6 ay sonra greftlerin yerinden çıkma durumu olmaz ya tutmamıştır kabuktan dolayı dökülmemiş olabilir bazı kökler çok ince olarak uzama yapar kök uçları beyaz olması normal bir durum 10. aya doğru boşlukların kalması greftin tutmadığı anlamına gelebilir.
Bunlar şok dökülmede dökülmeyen saç telleri olabilir mi?
 
M

Mirsace

Üye
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Olabilir belki kabuğa yapışık kalmıştır ama ekilen saçın çıkması gerekirdi yinede çıkma ihtimali var minoxil ve biotin 2.5 mg kullanarak ölmemiş yada zayıf olan köklerin tetiklenerek aktif edilmesi işe yarayabilir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

En Çok Çevrimiçi

Üyeler: 92
Tarih: Perşembe, 22 Haziran 2023
Misafirler: 851
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025
En Çok Çevrimiçi 891
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
37
Çevrim içi ziyaretçiler
61
Toplam ziyaretçi
98

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

sacekimiforumunet@gmail.com
Üst Alt