Alopecia Fml Sprey Kullananlar Yorumları

  • Konuyu başlatan simell
  • Başlangıç tarihi
  • Okunma 627
  • Cevap 2

Alopecia Fml Sprey Kullananlar Yorumları

1
Kadınlarda saç dökülmesini önlemek için özel olarak üretilmiş Alopecia Anti Hair Loss Kadın Fml Sprey içeriğinde yer alan IGF, Procapil ve Saw Palmetto ekstresi sayesinde saç incelmelerini engelleyerek saçların dökülmeleri karşı daha dirençli hale gelmesini sağlar. İçerisindeki procapi saç köklerinde ki kan dolaşımını hızlandırarak saçların daha fazla beslenmesini artırır. Saçlarınızı köklerinden uçlarına kadar beslemesi ve onarması için özel olarak tasarlanmış formülü sayesinde saç köklerinizi güçlendirir, saçınıza dolgunluk, esneklik, tarama kolaylığı ve yumuşaklık kazandırır. Merhabakar alopecia fml sprey kullanan bayanlar var mı, saç dökülmesine azalma gördüyseniz yazabilir misiniz? [ATTACH type="full"]1778[/ATTACH]
2 6
1
Doktor tavsiyesiyle almıştım ama içeriğinde alkol varmış. Zaten dökülen saçlarımı daha da çok döktü, olmayan yerlerde de açılma oluştu, bıraktım kullanmayı
S

simell

Üye
Mesajlar
11
Tepkime puanı
0
Kadınlarda saç dökülmesini önlemek için özel olarak üretilmiş Alopecia Anti Hair Loss Kadın Fml Sprey içeriğinde yer alan IGF, Procapil ve Saw Palmetto ekstresi sayesinde saç incelmelerini engelleyerek saçların dökülmeleri karşı daha dirençli hale gelmesini sağlar. İçerisindeki procapi saç köklerinde ki kan dolaşımını hızlandırarak saçların daha fazla beslenmesini artırır. Saçlarınızı köklerinden uçlarına kadar beslemesi ve onarması için özel olarak tasarlanmış formülü sayesinde saç köklerinizi güçlendirir, saçınıza dolgunluk, esneklik, tarama kolaylığı ve yumuşaklık kazandırır.

Merhabakar alopecia fml sprey kullanan bayanlar var mı, saç dökülmesine azalma gördüyseniz yazabilir misiniz?

Alopecia Fml Sprey Kullananlar Yorumları.jpg
 
G

Gizem

Üye
Mesajlar
8
Tepkime puanı
0
Dermatologumun önerisiyle aldım yaklaşık 1 haftadır sabah akşam 5-6 fıs kullanıyorum. Saçlarıma düzenli olarak kullancam. Henüz etkisini gözlemlemedim.
 
Shady

Shady

Üye
Mesajlar
33
Tepkime puanı
0
Doktor tavsiyesiyle almıştım ama içeriğinde alkol varmış. Zaten dökülen saçlarımı daha da çok döktü, olmayan yerlerde de açılma oluştu, bıraktım kullanmayı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

En Çok Çevrimiçi

Üyeler: 92
Tarih: Perşembe, 22 Haziran 2023
Misafirler: 851
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025
En Çok Çevrimiçi 891
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
26
Çevrim içi ziyaretçiler
60
Toplam ziyaretçi
86

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

sacekimiforumunet@gmail.com
Üst Alt