19 Yaş finasterid kullanımı hakkında sorum var

  • Konuyu başlatan khotzo
  • Başlangıç tarihi
  • Okunma 320
  • Cevap 4

19 Yaş finasterid kullanımı hakkında sorum var

1
Merhaba arkadaşlar, 19 yaşındayım ve üniversiteye yeni başladım. Saç dökülmesiyle ilgili ciddi bir sorun yaşıyorum. Üniversiteye geçişimle birlikte çok stresli bir dönemden geçtim ve bu dönemin ardından saçlarım eski gürlüğüne kavuşamadı. Özellikle tepe ve yan taraflarda belirgin bir seyrelme var. Geçmişte wax ve sprey gibi ürünler kullandım ve ailemde kellik geçmişi bulunuyor. Dökülmenin aniden başlaması beni psikolojik olarak oldukça etkiliyor. Son bir haftadır kendi kendime bir tedavi denemeye karar verdim ve Kerozan vitamin takviyesi, Zigavus Forte şampuan ve Minoxil aldım. Ancak Minoxil'i henüz kullanmaya başlamadım ve nasıl bir yol izlemem gerektiğinden emin değilim. Forumda finasterid, kafein, arginin ve estradiol gibi losyonlar hakkında çok şey okudum. Bu konuda deneyim sahibi olanların tavsiyelerine ihtiyacım var. Hangi ürünleri, nasıl bir kombinasyonla kullanmalıyım? Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
4 6
1
[QUOTE="khotzo, post: 10261, member: 836"] [USER=1324]@Nix123[/USER], doktora gitmedim ama saçlarımın her iki tarafı açılmaya başladı tepelerde çok olmasada seyrelme olduğunu görüyorum. Genetik dökülme olduğunu söylediler. Biotin 5000 mcg kullanmaya başladım iyi geleceğini söylediler. Trikoskopi nedir hakkında bilgim yok nereye gidilir. Finasterid kullanmak neden tehlikeli oluyor sonuçta vücut gelişimimi tamamladım. [/QUOTE] Doktora gitmeden kesin birşey öğrenemezsin. Trikoskopi büyük bir ekranda saç köklerinin gözüktüğü bir olay. Çok basit ve kısa zamanda sebebini öğrenebilirsin. Yaşadığın yerde trikoskopi muayenesi yapan bir dermatolog bulabilirsin Google da araştırma yapman yeterli. İkinci olarak gelişimini tamamlaman önemli değil sonuçta hormonlar ömür boyu aktif ve sen hormonu baskılıyorsun neresi mantıklı? Son olarak doktora gidip saç dökülme sebebini öğren sebebsiz tedavi dünyanın neresinde görülmüş
K

khotzo

Üye
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
Merhaba arkadaşlar, 19 yaşındayım ve üniversiteye yeni başladım. Saç dökülmesiyle ilgili ciddi bir sorun yaşıyorum. Üniversiteye geçişimle birlikte çok stresli bir dönemden geçtim ve bu dönemin ardından saçlarım eski gürlüğüne kavuşamadı. Özellikle tepe ve yan taraflarda belirgin bir seyrelme var. Geçmişte wax ve sprey gibi ürünler kullandım ve ailemde kellik geçmişi bulunuyor. Dökülmenin aniden başlaması beni psikolojik olarak oldukça etkiliyor.

Son bir haftadır kendi kendime bir tedavi denemeye karar verdim ve Kerozan vitamin takviyesi, Zigavus Forte şampuan ve Minoxil aldım. Ancak Minoxil'i henüz kullanmaya başlamadım ve nasıl bir yol izlemem gerektiğinden emin değilim. Forumda finasterid, kafein, arginin ve estradiol gibi losyonlar hakkında çok şey okudum. Bu konuda deneyim sahibi olanların tavsiyelerine ihtiyacım var. Hangi ürünleri, nasıl bir kombinasyonla kullanmalıyım? Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
 
N

Nix123

Üye
Mesajlar
37
Tepkime puanı
2
Yanlardan dökülme derken alın bölgesi yanları mı yoksa favori kısmından mı bahsediyorsun. Birde saç dökülmen birden başlamış galiba şiddetli saç dökülmesi yaşamışsın. Öncelikle doktora gidip teşhis koydurdun mu. Ani ve şiddetli saç dökülmesş genetik olmayabilir. Özellikle stresli dönemlerde telogen effluvium yaygındır. Eğer doktora gitmediysen trikoskopi muayenesi yapan bir dermatolog bulup saç dökülme sebebini öğren. Saç dökülmen daha yeni başlamış ve yaşın çok genç antiandrojen ilaç kullanmak senin yaşında çok büyük tehlike. Tedavini saç dökülmene göre şekillendir. Oral tedaviler yerine majistral kürlerle devam edebilirsin.
 
K

Kate

Üye
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
şu wax yok mu jöle falan saçları harbiden çok hızlı mahvediyor.
 
K

khotzo

Üye
Mesajlar
3
Tepkime puanı
0
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
@Nix123, doktora gitmedim ama saçlarımın her iki tarafı açılmaya başladı tepelerde çok olmasada seyrelme olduğunu görüyorum. Genetik dökülme olduğunu söylediler. Biotin 5000 mcg kullanmaya başladım iyi geleceğini söylediler. Trikoskopi nedir hakkında bilgim yok nereye gidilir. Finasterid kullanmak neden tehlikeli oluyor sonuçta vücut gelişimimi tamamladım.
 
N

Nix123

Üye
Mesajlar
37
Tepkime puanı
2
@Nix123, doktora gitmedim ama saçlarımın her iki tarafı açılmaya başladı tepelerde çok olmasada seyrelme olduğunu görüyorum. Genetik dökülme olduğunu söylediler. Biotin 5000 mcg kullanmaya başladım iyi geleceğini söylediler. Trikoskopi nedir hakkında bilgim yok nereye gidilir. Finasterid kullanmak neden tehlikeli oluyor sonuçta vücut gelişimimi tamamladım.
Doktora gitmeden kesin birşey öğrenemezsin. Trikoskopi büyük bir ekranda saç köklerinin gözüktüğü bir olay. Çok basit ve kısa zamanda sebebini öğrenebilirsin. Yaşadığın yerde trikoskopi muayenesi yapan bir dermatolog bulabilirsin Google da araştırma yapman yeterli. İkinci olarak gelişimini tamamlaman önemli değil sonuçta hormonlar ömür boyu aktif ve sen hormonu baskılıyorsun neresi mantıklı?
Son olarak doktora gidip saç dökülme sebebini öğren sebebsiz tedavi dünyanın neresinde görülmüş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

En Çok Çevrimiçi

Üyeler: 92
Tarih: Perşembe, 22 Haziran 2023
Misafirler: 851
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025
En Çok Çevrimiçi 891
Tarih: Cuma, 31 Ekim 2025

Online istatistikleri

Çevrim içi üyeler
0
Çevrim içi ziyaretçiler
26
Toplam ziyaretçi
26

Hızlı İletişim

Her hangi bir konudan dolayı bizimle hızlı bir şekilde iletişime mi geçmek istiyorsun? İçerik, işleyiş, ban uzaklaştırma sorunları, reklam teklifleri v.b. aşağıda yer alan butonu kullanarak bizlere ulaşabilirsin. bize gelen ticketleri tek tek değerlendirdiğimize emin olabilirsiniz.

sacekimiforumunet@gmail.com
Üst Alt