K
khotzo
Üye
- Mesajlar
- 3
- Tepkime puanı
- 0
Merhaba arkadaşlar, 19 yaşındayım ve üniversiteye yeni başladım. Saç dökülmesiyle ilgili ciddi bir sorun yaşıyorum. Üniversiteye geçişimle birlikte çok stresli bir dönemden geçtim ve bu dönemin ardından saçlarım eski gürlüğüne kavuşamadı. Özellikle tepe ve yan taraflarda belirgin bir seyrelme var. Geçmişte wax ve sprey gibi ürünler kullandım ve ailemde kellik geçmişi bulunuyor. Dökülmenin aniden başlaması beni psikolojik olarak oldukça etkiliyor.
Son bir haftadır kendi kendime bir tedavi denemeye karar verdim ve Kerozan vitamin takviyesi, Zigavus Forte şampuan ve Minoxil aldım. Ancak Minoxil'i henüz kullanmaya başlamadım ve nasıl bir yol izlemem gerektiğinden emin değilim. Forumda finasterid, kafein, arginin ve estradiol gibi losyonlar hakkında çok şey okudum. Bu konuda deneyim sahibi olanların tavsiyelerine ihtiyacım var. Hangi ürünleri, nasıl bir kombinasyonla kullanmalıyım? Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.
Son bir haftadır kendi kendime bir tedavi denemeye karar verdim ve Kerozan vitamin takviyesi, Zigavus Forte şampuan ve Minoxil aldım. Ancak Minoxil'i henüz kullanmaya başlamadım ve nasıl bir yol izlemem gerektiğinden emin değilim. Forumda finasterid, kafein, arginin ve estradiol gibi losyonlar hakkında çok şey okudum. Bu konuda deneyim sahibi olanların tavsiyelerine ihtiyacım var. Hangi ürünleri, nasıl bir kombinasyonla kullanmalıyım? Cevaplarınızı ve önerilerinizi bekliyorum.